მომხმარებლის დაცვა

ბანკის მხრიდან ხელშეკრულების რომელიმე პუნქტის დარღვევის, ან მომსახურებით უკმაყოფილების შემთხვევაში, თქვენ შეგიძლიათ დააფიქსიროთ პრეტენზია ზეპირი, ან ელექტრონული ფორმით.

პრეტენზიის ზეპირი ფორმით დასაფიქსირებლად, დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზზე: +995 32 2 711 711

პრეტენზიასთან დაკავშირებით მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ მომხმარებელს ეცნობება წერილობით ან/და კომუნიკაციის სხვა საშუალებებით (სატელეფონო, ციფრული, ელექტრონული ან სხვა).

პრეტენზიის განხილვის პროცესთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია ცხელ ხაზზე: +995 32 2 711 711

მომხმარებელთათვის სასარგებლო ინფორმაციას გთხოვთ, გაეცნოთ საქართველოს ეროვნული ბანკის ვებ-გვერდზე - http://www.nbg.gov.ge/cp/ და/ან ცხელ ხაზზე – +995 32 2 406 406

    გვითხარი შენი სახელი და გვარი

    ჩაწერე პირადი ნომერი

    გვითხარი შენი საკონტაქტო ნომერი

    გვითხარი შენი ელ.ფოსტის მისამართი











    შეუკვეთე სფეის ბარათი

    მიიღე ბარათი სრულიად უფასოდ, ნებისმიერ ადგილას.

    სმს შეტყობინება გამოგზავნილია!

    დააჭირეთ მიღებულ ბმულს და გადმოწერეთ სფეისის აპლიკაცია.