სფეისი არის პირველი სრულად ციფრული ნეობანკი საქართველოში, რომელიც შეცვლის ჩვენი ფულის მართვის პროცესს.
სფეისის მისიაა გააუმჯობესოს ყოველდღიური ფინანსების მართვის გამოცდილება. ამის მისაღწევად ვეფუძნებით სამ ძირითად პრინციპს: სიმარტივე, გამჭვირვალობა და მყისიერება.
სფეისში ყველა პროცესი დისტანციურად და მომენტალურად სრულდება, ბიუროკრატიისა და დაფარული საკომისიოების გარეშე.
ჩვენ ვართ გუნდი, რომლებმაც შევქმენით ისეთი სერვისი, რომელიც ჩვენ, როგორც მომხმარებელს მოგვეწონებოდა და გავითვალისწინეთ ყველა პრობლემა, რაც ბანკებთან ურთიერთობისას ჩვენ თვითონვე გვქონდა.
ჩვენ გვჯერა, რომ ფულის მართვა უნდა იყოს:
მარტივი
ზედმეტი ბიუროკრატიისა და დამატებითი ოპერაციების გარეშე. მთლიანად მომხმარებელზე მორგებული დიზაინით.
გამჭვირვალე
არანაირი დაფარული საკომისიოები და გადასახადების ბუნდოვანება. ჩვენთვის გულწრფელობა ურთიერთობაში უმთავრესია.
მყისიერი
სფეისში ყველა ოპერაცია სრულდება რამოდენიმე წუთში., დისტანციურად და 24/7-ზე.
ჩვენი გუნდი
მარიამ საჩალელიანა ქარქაშაძედავით პეტრიაშვილიგიორგი პოპიაშვილინუკა შევარდნაძე
ბანკის მხრიდან ხელშეკრულების რომელიმე პუნქტის დარღვევის, ან მომსახურებით უკმაყოფილების შემთხვევაში, თქვენ შეგიძლიათ დააფიქსიროთ პრეტენზია ზეპირი, ან ელექტრონული ფორმით. პრეტენზიის ზეპირი ფორმით დასაფიქსირებლად, დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზზე: +995 32 2 711 711 პრეტენზიასთან დაკავშირებით მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ მომხმარებელს ეცნობება წერილობით ან/და კომუნიკაციის სხვა საშუალებებით (სატელეფონო, ციფრული, ელექტრონული ან სხვა). პრეტენზიის განხილვის პროცესთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია ცხელ ხაზზე: +995 32 2 711 711 მომხმარებელთათვის სასარგებლო ინფორმაციას გთხოვთ, გაეცნოთ საქართველოს ეროვნული ბანკის ვებ-გვერდზე - www.nbg.gov.ge/cp/ და/ან ცხელ ხაზზე – +995 32 2 406 406